Kapou edo 8a prepei na parembo k ego gia na 6eka8ariso apo merous mas tis epiloges mas k na enimeroso gia ta symfrazomena ton post.
Ok. Mporei poloi apo esas na min exete empeiries apo genikos mmogrpg alla ayto den exei na leei tpt synepos k sto WoW
I symperifora tou ka8enos einai mia mikrografia tis Zois tous ( Den einia apodekto apo olous ok apla to anafero )
Poloi apo esas mporei na gnorizoune liga para pano pragmata apo kapoion allon ok mporoune na xrisimopiisoune tis gnoseis tous gia na prosferoune boi8eia ( Oba6on & kaka6on ) lene oi pontioi para na apolambanoune tis dafnes tous.
To guild einai mia omada ( gia emena pareistiki ) den enno ta pigadakia k tis clikes ayta einia mono gia na dimiourgounte intrigkes, Deite to ba8ytero noima tou mporei na einai noris akoma k na min exoume tin dynatotita na diakri8oume kapou alla EPIMONI k YPOMONI k 8a er8oune k ta kalytera.
Atoma pou proanaferete na eiste sigouroi pos panta 8a yparxoune k einia logiko oso perissoteroi toses diaforetikes prosopikotites An diabasate ta Guild RuLLeZzz 8a deite pos den zytame apo kaenna na ginei soni k kala filos me olous i me kapoion pou den 8elei
Apla den 8elo na xalame ena Filiko klima pou prospa8oume ena dimiourgisoume k na diatirisoume stous Guerreros
Kosmos idios tora me ta new invs 8a erxete k 8a feygei den paei na pei pos 8a meinoune oloi ka8os episeis pos 8a prosferoune episeis.
Gia emena simasia exei na diakrinoume apo aytous pios eir8e gia na meinei na HELParei na DOSEI k oxi na PAREI aytos puo pragmatika a6izei na briskete stin parea mas
Gia ayto 8a syztousa apo olous na eisia idietera dialaktikoi tis protes meres mexri na mpoume se mia seira k na gnoristoume kalytera gia na gnoristoume kalytera k an doume pou briskomaste
Enkatakleidi 8a ei8ela na episimano pos Ka8e arxi k dyskoli ,,, Ala edo eimaste gia na 6epername empodia k oxi na akolou8oume tin pepatimeni .
Eilikrina apo Kardias
E$tRaLLi0n
===>