- Anelehtoss έγραψε:
- ego exo na po oti sto sigekrimeno paixnidi den einai anagei na spas ta neyra sou einai aplos ena paixnidi kai tpt allo.orismenoi to exoun kanei tropo zois kai den to exoun katalavei.gia mena auto to game einai gia na diaskedaso kai oxi gia na pethano thelo na pernao kala kai na kano ton xavale mou,pantos kakhn kalos einai mia kleisth koinonia kai auto,me allous 8a teriakseis kai me allous mporei na ftaseis kai sta maxairia..... euxome na perasoume kala
Aneleite na sou po tin diafora !
Yparxoune 2 eidon gameres
Aytoi pou mpainoune se ena guild k 8eloune na proxorisoune me aytous pou symetexoune mazi & aytoi pou apla den tous endiaferei k apla girane apo to ena guild sto allo
DEN PARE6IGO kanenan apo tous 2
Apla den 8elo tin deyteri epilogi tous 8eoro apla aparadektous giati otan ena guild exei proxorisei ( guild mias k milame gia to WoW) k aytoi dratonte tous karpous ton allon....
Opos k na exei i ousia einai pos kapoios prepei na kanei to Lead k aytos puo to kanei exei ey8ines polles para polles apenanti sta m8 pou ton akolou8oune k prepei na diatirei tin ta6i gia eynoeitous logous , Ayto kapos prepei na ginei .... k opos syzitame mias k den gnorizomaste meta6ymas sxedon * oloi 8a prepei eite apo (sebasmo i apo fobo) paradeigmata both allios fantasoun na mpainei o ka8eis mesa k na leei sto Gchat oti tou katebei k na brizei i na kanei pragmata pou 8a prosbalane tous allous
Ok pos 8a proxorouse ena party ton 5atomon se ena insatnce etc ?
Pos 8a pigaine to 10ari ? to 25 mipos fantasou to 40ari.
gia na ftaso sto noima Mporei na einai game k kalos einai alla an kanei o ka8enas oti 8elei den eyxaristiete to 30aris tin 6ekourasi k tin ora pou afieronei to idio me enan 20ari i enan 13ari .
Mporei se ena guild na yparxei diafora ilikias eos k xasma OK emena den mou leei akti ayto arkei o allos na einai Sostos san An8ropos k xaraktiras me ta synafoi....
Tora pes m ena game einai gia emena ena game einai k gia esena ena game einai k gia tous ypoloipous 100 pou exoume sto Guild
Blepeis o ka8e enas mporei na apodexete pos einai apla ena GAME alla kalo einai na epifylasomaste oti leme kati tetio.
YG den to krino apla anafero tin apopsi m